نوشته شده توسط : صادوق

کوه سهند+عکس

کوه سهند تبریز،کوه سهند مراغه،کوه سهند و سبلان،کوه سهند در کجاست،تصاویر کوه سهند

سهند یکی از کوههای زیبا در ایران است .لازم به ذکر است که سهند نام قله‌ای در شمال شهرمراغه واقع در استان آذربایجان شرقی ایران می باشد.مشخصات کوه سهند: ارتفاع : ۳۷۰۷ متر مکان : شمال غربی ایران ارتفاع نسبی : ۱۸۲۶ متر گونه : آتشفشانی مطبق ،آخرین فوران : ناآشکار، احتمالا دوران هولوسن می باشد.لازم به ذکر است که رشته کوه سهند به عنوان عروس کوهستانهای ایران شهره است . التبه دامنه های سر سبز و چشمه های روان آن بسیار دل نواز می باشد .

کوه سهند،عکس کوه سهند

جالب است بدانید که  این رشته کوه در شمال مراغه واقع بوده و بلندترین قله آن جام نام نهاده شده است .البته سهند و جام دو قله به هم چسبیده این رشته کوه می باشند.فابل ذکر است که چشمه ای در قله این کوه وجود دارد که تقدس خاصی برای آن قائل هستند.

کوه سهند،عکس کوه سهند

قابل ذکر است که سهند در باورهای آیینی اسطوره شناسی جایگاه برجسته‌ و ویژه ای دارد، به نظر بعضی از محققان کوه سهند همان کوه اسنوند است که در اوستا آمده و زرتشت در آنجا با الهه آبها گفتگو نموده است. جالب است بدانید که سهند رشته‌ای از جبال البرز است که در شمال مراغه و از غرب به شرق کشیده شده و بلندترین قله آن 3710 متر ارتفاع دارد. بهتر است بدانید که قسمت اعظم سهند در سال پوشیده از برف می باشد. البته دامنه‌های سهند در طول سال پوشیده از گل و ریحان و لاله واژگون بوده و این امر جلوه‌های بدیعی از طبیعت را در برابر چشم گردشگران به تماشا می‌گذارد که بسیار زیبا است.

کوه سهند،عکس کوه سهند
بهتر است بدانید که وجود چشمه‌های متعدد در قله و دامنه‌های آن که معروف ترین آن‌ها” قرخ بلاغ ” گوموش بلاغی” ، “پری” و ” گوران بلاغی” است ، البته طراوت و لطافت را به مراغه ارمغان داده و باعث سیرابی درختان ، باغات و مراتع این شهرستان می‌شود. بدنیست بدانید که کوه سهند با ‪ ۱۳۰هزار هکتار مراتع ییلاقی علاوه بر سرسبزی دارای گونه‌های گیاهی خوش خوراک مانند شبدر و یونجه بوده و دامنه‌های آن مرتع و چراگاه بسیار مناسبی برای دام‌های دامداران ، ایلات و عشایر منطقه می باشد

کوه سهند،عکس کوه سهند

خوب است بدانید که دامداران منطقه و عشایر استان‌های آذربایجان شرقی و غربی هر سال برای ییلاق گذرانی و تعلیف دام به دامنه‌های کوه سهند کوچ می‌کنند.
لازم است بدانید که دامنه‌های این کوه به علت داشتن گل‌های فراوان بهترین محل جهت تولید عسل بوده و عسل تولید شده در این منطقه از شهرت خاصی برخوردار است. قابل ذکر است که سرمای زیاد در طول مدت زمستان و برف زیاد در این کوه مانع رشد درختان و درختچه‌ها شده ولی تیره‌های مختلف گیاهی که همگی به صورت علفی پایا و یک ساله هستند ، در مراتع و چمن‌زارهای سهند به فراوانی پیدا می‌شود.

کوه سهند+عکس

 



:: بازدید از این مطلب : 1012
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

باغ شازده ماهان +تاریخچه و عکس

باغ شازده ماهان کرمان،باغ شازده ماهان در کرمان،پلان باغ شازده ماهان،معماری باغ شازده ماهانآیا درباره باغ شازده ماهان کرمان اطلاعاتی دارد؟

قابل ذکر است که باغ شاهزاده یا باغ شازده زیباترین باغ تاریخی ایران به شمار می رود. البته این باغ در حدود ۲ کیلومتری شهر ماهان و اطراف شهر کرمان و در دامنه کوه‌های تیگران قرار گرفته و مربوط به انتهای دوره قاجاریه می‌باشد. بهتر است بدانید که این باغ با مختصات جغرافیایی۳۰ درجه و ۱ دقیقه عرض شمالی و ۵۷ درجه و ۱۷ دقیقه طول شرقی می‌باشد.لازم به ذکر است که  ارتفاع این منطقه از سطح دریای آزاد ۲۰۲۰ متر است.بهتر است بدانید که  این باغ مساحتی قریب به ۵/۵ هکتار دارد. دو مجموعه شرقی و غربی دارد. قابل ذکر است که کوشک یا همان عمارت‌های آن بسیار زیباست و به صورت دو آشکوبه ساخته شده‌است و سر در آن از معماری خیلی زیبایی برخوردار می باشد که آن را از سایر باغ‌های ایرانی متمایز و ممتاز می‌سازد.قابل توجه است که  فواره‌های آن چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد.

باغ شازده ماهان،تاریخچه باغ شازده

جالب توجه است که این فواره‌ها که در طول باغ قرار دارند زیباترین فواره باغ‌های ایرانی هستند. قابل توجه است که سایر باغ‌های ایرانی کمتر فواره داشته‌اند و یا اگر داشته‌اند به این زیبایی نبوده‌اندو این باغ بسیارز زیبا است.بدنیست بدانید که این باغ از نمونه باغ تخت‌های ایرانی است و در زمینی مستطیلی شکل به مساحت پنج و نیم هکتار بنا شده و دارای سردر ورودی بسیار زیبایی است.

باغ شازده ماهان،تاریخچه باغ شازده

 

به یاد داشته باشید که بناهای باغ عبارتند از کوشک اصلیهو یعنی سکونتگاه دائمی و یا فصل مالک که در انتهای بالایی باغ قرار دارد. البته سردر خانه در مدخل باغ به صورت بنایی خطی جبهه ورودی باغ را اشغال کرده و در دو طبقه ساخته گردیده است. لازم به ذکر است که طبقه فوقانی دارای اتاق‌هایی است که برای زندگی و پذیرایی پیش بینی شده‌اند. بهتر است بدانید که سایر بناهای خدماتی باغ از حصار اصلی استفاده نموده و به صورت دیواری مرکب بناهای مختلف خدماتی را در نقاط مناسب در خود جا داده است . در واقع این باغ علاوه بر سردر، شامل عمارت شاه‌نشین و حمام نیز می‌باشد. البته در حال حاضر قسمت شاه‌نشین، به یک رستوران تبدیل شده و توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

باغ شازده ماهان،تاریخچه باغ شازده
جالب است بدانیدکه در این باغ درختان میوه متنوعی به چشم می‌خورند و در جلوی عمارت هم حوض‌ها و فواره‌ها آب‌نمای زیبایی را تشکیل داده‌اند. در واقع منبع آب باغ رودخانه کوچک تیگران است. البته مسعودی بنای این باغ را از جنبه‌های مختلف معماری و نقش آب در آن بررسی نموده است . واقعیت این است که هر ساله گردشگران از این باغ زیبای ایرانی بازدید می‌کنند و از زیبایی و طراوت آن لذت می‌برند. التبه قابل ذکر است که باغ شاهزاده در تاریخ سی ام تیرماه ۱۳۹۰ به ثبت جهانی یونسکو رسیده است.

باغ شازده ماهان،تاریخچه باغ شازده

قابل ذکر است که در زمستان ۱۳۹۲ خبری منتشر شد در این خصوص که با هشدار رسمی یونسکو به سازمان میراث فرهنگی، در صورت تملک بخشهایی از این باغ توسط بخش خصوصی و تبدیل عمارت‌هایی از آن به اقامتگاه‌های گردشگران و مسافران، یونسکو اقدام به خروج نام این باغ از فهرست جهانی خود می‌کند. در بیانیه یونسکو اعلام شده‌است که هرگونه تغییر و بازسازی مکانهای تاریخی ثبت جهانی‌شده باید زیر نظر این سازمان و با اجازه آن انجام شود که حضور بخش خصوصی در بخش‌هایی از این باغ، از جمله موارد نقض این قانون محسوب به شمار می رود.

باغ شازده ماهان +تاریخچه و عکس

مطالب مرتبط:

باغ نگارستان

باغ ارم شیراز

باغ موزه قصر تهران

باغ پرندگان تهران



:: بازدید از این مطلب : 1085
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

فلفل سیاه و خواص آن

فلفل سیاه برای سرماخوردگی،فلفل سیاه در بارداری،فلفل سیاه نکوبیده،فلفل سیاه و فشار خون،فلفل سیاه و کبد

بهتر است بدانید که فلفل سیاه نسبت به فلفل قرمز تندی کمتری دارد ولی عطر بیشتری دارد.

در واقع فلفل گیاهی است بالارونده و دارای ریشه های ساقه خیز و کوتاه که میوه آن ادویه ای می باشد با طعم تند و سوزنده . گیاهی دارویی  خوراکی و دارای طعمی بسیار تند. بهتر است بدانید که فلفل از بوته‌ای باریک و بلند و در رنگهای متنوعی چون سبز، قرمز، زرد، و نارنجی به دست می‌آید و برای خوش طعم کردن غذا از آن استفاده می کنیم. دانه فلفل پس از خشک و ساییده شدن در رنگهای سیاه، سفید و سرخ عرضه می‌گردند. لازم به ذکر است که فلفل سیاه خیلی بیشتر از آنچه که اکثر مردم تصور می کنند برای بدن خاصیت هایی دارد و مفید است.در واقع  فلفل سیاه مقوی حافظه و اعصاب است.

فلفل سیاه،خواص فلفل سیاه

خواص درمانی فلفل سیاه را بشناسید:
بهتر است بدانید که فلفل سیاه بومی کشور هند می باشد، این گیاه در حفظ سلامت نقش مهم وموثری دارد. البته در یونان باستان از فلفل نه تنها به عنوان ادویه بلکه به عنوان پول و هدیه استفاده می شده است . جالب است بدانید که در قرون وسطی، سرمایه یک فرد براساس مقدار فلفل سیاه ذخیره شده وی سنجیده می شد.در واقع  فلفل سیاه علاوه بر طعم دادن به غذا، طعم کهنگی غذا را نیز می گیرد و این یک نکته برای خانم های خانه دار. در بعضی از شهرهای هند مردم روز را با یک فنجان قهوه سیاه همراه با مقداری پودر فلفل سیاه که داخل آن حل شده، شروع می نمایند.

شما می توانید در جهت ساکت کردن درد دندان یک حبه قند را در یک قاشق فلزی قرار داده با آتش آن را ذوب کنند سپس کمی فلفل اضافه نموده در حفره دندان کرم خورده بریزند درد آن تسکین داده و از کرم خوردگی دندان جلوگیری می‌نماید. جالب است بدانید که برای رفع تب و لرز جوشانده آب و دانه فلفل سیاه مصرف نمایید. قابل ذکر است که فلفل با افزایش دادن ترشح اسید هیدروکلریک در معده به هضم غذا کمک می کند .ادرارآور بوده و مصرف آن باعث عرق کردن می شود.جالب است بدانید که سرماخوردگی، سرفه، سینوزیت و گرفتگی بینی را تسکین می دهد.

فلفل سیاه،خواص فلفل سیاه

فواید استعمال خارجی و ضماد فلفل سیاه را بشناسید:

لازم به ذکر است که جهت رفع سفیدک ناخن ضماد فلفل بگذارند.
بهتر است که جهت فلج و بی‌حسی اعضای بدن با روغن فلفل ماساژ دهند.
در واقع جهت رویاندن موی گری فلفل را با آب پیاز و نمک مخلوط کرده به محل ریخته شده مو بمالند.

فلفل سیاه،خواص فلفل سیاه

مضرات فلفل سیاه را بشناسید:
قابل ذکر است که تندی ادویه هایی مانند فلفل به بهبود سلامت کمک می کند اما برای همه افراد مناسب نیست؛ مثلا در غذای کودکان، مادران شیرده یا باردار و … نباید از فلفل استفاده نمود. در ضمن، اگر فردی به مصرف غذاهای تند عادت نداشته باشد و یک وعده غذای تند میل کند نیز احتمال بروز واکنش های آلرژیک در او زیاد می باشد. البته بهتر است بدانید که افراط در خوردن فلفل باعث ایجاد افزایش ترشحات معده می‌شود.   لازم به ذکر است که اسراف در خوردن فلفل باعث تاریکی چشم می‌شود. قابل توجه است کسانی که ناراحتی معده دارند در خوردن آن زیاده روی نکنند.

فلفل سیاه،خواص فلفل سیاه

بهتر است بدانید که  مصرف زیاد فلفل برای بیماری‌های دستگاه گوارش، مجاری ادرار، سل، بواسیر، سودا، کلیه، جگر و کسانی که کم‌خونی دارند مفید نمی‌باشد.
کسانی که ورم پروستات دارند در خوردن فلفل افراط نکنند. بهتر است بدانید که کسانی که تصلب شرائین دارند و سکته مغزی کرده‌اند نباید فلفل زیاد استفاده نمایند. گفتنی است که بیماران سوزاک و سیفیلیس و کسانی که ناراحتی مجاری ادرار دارند از خوردن فلفل سیاه پرهیز نماید. التبه زنان حامله‌ای که عفونت مجاری ادرار دارند از خوردن فلفل سیاه نیز پرهیز نمایید.

فلفل سیاه را بهتر است تهیه کرده و خود آن را آسیاب کنید.

فلفل سیاه و خواص آن

مطالب مرتبط:

تخم شربتی

خاکشیر

ترنجبین

دارچین



:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

هویج و خواص آن

خواص هویج،خواص هویج برای لاغری،هویج بنفش،هویج و دیابت،هویج و لاغری

جالب است بدانید که یک لیوان آب هویج (240سی سی)، بیش از 8 برابر نیاز روزانه‏ افراد به ویتامین A را تامین می‏ نماید؟!

در واقع ویتامین A برای رشد اندام‏ها به ‏خصوص استخوان‏ها لازم و ضروری می باشد.

و نیز برای  بیشتر شدن قدرت بینایی خیلی مهم و ضروری می باشد.

در واقع اینکه از قدیم گفته می‏شده است که خوردن هویج باعث بهتر دیدن می شود، درست است،

در واقع کمبود ویتامین A باعث بروز مشکلات بینایی مثل شبکوری می‏ گردد.

به طور کلی اسفناج نیز دارای مقادیر زیادی ویتامین A می باشد.

به یاد داشته باشید که مخلوط آب هویج و آب اسفناج، نوشیدنی را به وجود می‏ آورد که شامل مقادیر زیادی ویتامین A است.

هویج، خواص هویج

جالب است بدانید که ویتامین A همچنین برای ماداران باردار و جنین خیلی ضروری و بااهمیت  است.

البته خانم‏های باردار درمورد مصرف آب هویج باید با پزشک خود مشورت کنند،

زیرا دریافت اضافی ویتامین A امکان دارد باعث بروز ناهنجاری های جنینی شود.

قابل ذکر است که هر چند که ویتامین A برای حفظ سلامت بدن خیلی ضروری است

ولی باید در حد متعادل مصرف گردد، زیرا مصرف مقادیر زیاد ویتامین A باعث

مسمومیت کبدی و سایر مشکلات سلامتی خواهد شد.

هویج، خواص هویجC

جالب است بدانسد که آب هویج همچنین دارای مقادیر زیادی ویتامین C است.

یک لیوان آب هویج، 35 درصد ویتامین C مورد نیاز در روز را تامین می‏ نماید.

البته ویتامین C دارای نقش‏های متعددی در بدن است، از جمله برای ساخت کلاژن ( نوعی پروتئین غیرمحلول)

در غشاهای موکوسی، پوست، استخوان‏ها و دندان‏ها ضروری می باشد.

همچنین یک آنتی اکسیدان قوی و مفید برای انسانها می باشد.

هویج، خواص هویج
به یاد داسته باشید نوشیدن مخلوط آب هویج با آب توت فرنگی یا پرتقال یا لیمو یا کیوی

تمام ویتامین C مورد نیاز روزانه ی شما را تامین می‏ نماید.بدون اینکه نیاز به دریافت مکمل ویتامینی داشته باشید.
هویج، خواص هویج
پتاسیم موجود در هویج

جالب است بدانید که آب هویج، مقادیر خوبی از پتاسیم را دارد.

یک لیوان آب هویج، 10 درصد نیاز روزانه‏ ی بدن به پتاسیم را تامین می‏ نماید.

در واقع پتاسیم برای حفظ تعادل الکترولیت‏ها و سطح‏ مایعات در سلول‏های بدن لازم می باشد.

همچنین در انقباض ماهیچه ‏ها و انتقال پیام بین سلول‏های عصبی تاثیر دارد.

هویج و خواص آن

مطالب مرتبط:

خیار

گوجه



:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

انار و خواص آن

انار ساوه،خواص رب انار،خواص انار در بارداری،خواص انار ترش،خواص انار سیاه،خواص انار برای پوست،خواص انار شیرین

لازم به ذکر است که آب انار برای پیشگیری از سرطان بسیارمفیدو موثر است، در واقع سلامت قلب را بهبود می بخشد و حتی می تواند توان

جنسی را تقویت و بهتر نماید

جالب است بدانید که متخصصان تغذیه تاکید کرده اند که آب انار همچنین می تواند چربی های اطراف معده و شکم را در زنان و مردان چاق کاهش

دهدو به لاغر شدن آنها کمک کند.

پس یک میوه موثر در لاغری است و توصیه می شود.

انار، خواص انار
گفتنی است که این متخصصان در یک آزمایش یک ماهه ثابت کردند، میزان تشکیل سلول های چربی در اطراف شکم در افرادی که آب انار مصرف

می کنند، کاهش می یابدو کمتر می شود. کسانی که آب انار می نوشند، فشار خونشان پایین می آید و لذا خطر بروز حملات قلبی و سکته

مغزی و بیماری کلیوی در این اشخاص نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا یافته است .

درواقع پزشکان عقیده دارند که آب انار می تواند مقدار اسید چرب موجود در خون موسوم به اسید چرب را کاهش می دهد. آزمایشات قبلی که

روی انسان و حیوانات انجام گرفته، نشان داده است که مقدار زیادی از این اسید چرب، ذخیره چربی را در اطراف شکم افزایش می دهد و در نتیجه

باعث تشدید احتمال مبتلا شدن به بیماری قلبی و دیابت نوع دوم می گردد.
انار، خواص انار
رسول اکرم  (ص)می فرماید که :انار مهتر همه میوه هاست و هر کس یک انار بخورد ،چهل پگاه شیطان خویش را به خشم می آورد .

امام صادق (ع):میوه صد وبیست گونه است و مهتر همه آنها انار است .”

رسول اکرم  (ص): هر کس اناری را کامل بخورد ،خداوند قلب او را چهل شب نورانی می کند.

پیامبر خدا (ص): انار بخورید زیرا هیچ دانه ای از آن در معده جای نمی گیرد ،مگر این که چهل روز قلب را نورانی می سازد و شیطان را بیرون می راند .
امیرالمو منین (ع):درهر دانه انار چون درمعده جای می گیرد ،حیاتی برای قلب و فروغی برای نفس است و شیطانی را که وسواس نام دارد چهل شب بیمار می نماید.
امام صادق (ع): چهار چیز ،طبع را اعتدال می بخشد انارسورانی ،خرمای نارس پخته شده ،بنفشه و کاسنی .

امام صادق (ع):هرکس در هنگام خفتن یک انار بخورد ،تا صبح جانش در امان خواهد بود

امام صادق (ع) :برشما باد انار چرا که هیچ گرسنه ای آن را نمی خورد ،مگر این که وی را بسنده است و هیچ سیری آن را نمی خورد

مگر این که غذا را بروی گوارا می کند

انار، خواص انار

امام موسی کاظم (ع): هرکس روز جمعه یک انار بخورد آن انار ،دل اورا تا چهل پگاه نورانی می دارد اگر دو انار بخورد تا هشتاد روز و اگر سه انار

بخورد تا صد و بیست روز و نیز وسوسه شیطان ازاو دور می شود و هرکس وسوسه شیطان از اودور شود ،خداوند را نافرمانی نمی کند و هر کس

خداوند را نافرمانی نکند خدای اورا به بهشت در می آورد و به بهشت می رود.

انار، خواص انار
امام موسی کاظم (ع): از جمله چیزهایی که آدم به فرزندش سفارش کرده است  ،این بود که به او فرمود :برتوباد انار ،اگر گرسنه شدی و آن را

بخوردی بسنده ات کند و اگر در حالی که سیر بودی آن را خوردی غذا رابرتو گوارا سازد .

انار میوه بهشتی است .

انار و خواص آن

مطالب مرتبط:

سیب

پرتقال

خرمالو



:: بازدید از این مطلب : 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
تزئین سالاد برای مهمانی های خاص
 
از ژامبون‌ قيف‌هاي كوچكي درست كرده و الويه را درون اين قيف‌ها مي‌ريزيم و با گوجه‌فرنگي، ذرت و جعفري آن را تزئين نموده و به مدت يك ساعت داخل يخچال مي‌گذاريم.
تزئین سالاد برای مهمانی

میتوانید انتهای پیازچه را با چاقو ریش ریش کنید سپس با چاقو لبه برش ها را فر دهید

با استفاده از چاقو داخل خیار را برش بزنید و خالی کنید تا شبیه به لیوان شودیک طرف خیار را دو شکاف کوچک ایجاد کنید و تکه ای پوست خیار را به عنوان دسته از آنها عبور دهید
تزئین سالاد برای مهمانی
پس بسته به موادی که در اختیار داریم، میتونیم سالادمون رو تزیین کنیم.
تزئین سالاد برای مهمانی
حالا خیارها را یک ساعت داخل یک ظرف آب سرد قرار بدهید تا کاملا” باز شوند.

اول از همه میشه با استفاده از تنوع رنگی مواد، شکل های مختلف و زیبایی رو ایجاد کرد. مثل خیلی از عکس هایی که پایین قرار دادم.
تزئین سالاد برای مهمانی
اول مایع ژله دلخواه را درست کرده و در قالب ریخته داخل یخچال می‌گذاریم تا کاملاً ببندد می‌توانید داخل ژله ذرت هم بریزید تا هماهنگی بیشتری با سالاد پیدا کند.
تزئین سالاد برای مهمانی

هویج را پوست بکنید و به چند قسمت تقسیم کنید و هر تکه را به صورت خلالی برش بزنید
 
پس از پایان کار داخل خیار را با سس پر کنید و در کنار سالاد قرار دهید دقت داشته باشید که فقط از خیار سالادی بزرگ برای تهیه این سس خوری استفاده کنید
تزئین سالاد برای مهمانی
به غیر از این نوع تزیین، میشه با خیار و گوجه و هویج و مثل اینها، انواع گل و شکل های دیگه ای رو توسط جاقو ایجاد کرد که احتیاج به تمرین و تجربه داره
تزئین سالاد برای مهمانی
خیار را از درازا به طول ۵ سانتیمتر برش دهید. همین تکه خیار را از وسط از درازا نصف کنید.
تزئین سالاد برای مهمانی
برای هر پنگوئن یک زیتون درشت برای بدن و یک زیتون کوچک برای سر لازم است هویج پخته را حلقه کنید و هر حلقه را همانند شکل برای پای پنگوئن برش بزنید

تزئین سالاد برای مهمانی


:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
 
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران بزرگ
 فروشگاه ها باید در مورد محصولات خود  اطلاعات درستی را به مشتری ارائه دهند.

 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
مثلا در سال های اخیر رشد این فروشگاه ها و امکانات آنها افزایش یافته است.
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
طراح وب سایتی که میخواهد چنین وب سایت هایی را طراحی کند می بایست معیارهای فروش اینترنتی گوناگونی را مد نظر داشته باشد.

استفاده از تصاویر بزرگ و یا اسلایدرهای بزرگ در سایت علاوه بر اینکه در بسیاری از نقاط ایران به دلیل محدودیت سرعت اینترنت قابل رویت نیستند منجر به کندی هرچه بیشتر سرعت لود شدن سایت می گردند.
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
عواملی چون شناختن بازار هدف ، محصولات خوب و قیمت مناسب ، پشتیبانی استاندارد و در نهایت میرسیم به شکل ظاهری فروشگاه و قالب . بنده چون تخصصم قالب هستش به موارد دیگه نمیپردازم و فقط به شکل ظاهری فروشگاه در موفقیت یا عدم موفقیت آن اشاره خواهم کرد .
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران

ه همین دلیل هم هست که افراد بسیاری برای یادگیری زبان های طراحی وب مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت و PHP زمان و هزینه صرف می کنند.

علت اینکه مردم برای خرید به فروشگاه الکترونیکی مراجعه می کنند فراهم بودن  اطلاعات در مورد کالا، قیمت آن و صرفه جویی در زمان است.
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
ه گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، تعداد فروشگاه های آنلاین در جهان روز به روز در حال افزایش هستند
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
بسیاری از شماها احتمالا قبلا این سوال در ذهنتان بوجود آمده است که چرا طراحی وب سایتی که یک فروشگاه اینترنتی می باشد با طراحی وب سایت های دیگر متفاوت می باشد.
 
 
چشمان خود را ببندید و تصور کنید قرار است با سرعت بسیار زیاد از تمام کوچه و خیابانهای شهر بگذرید بدون اینکه تصادف کنید یا از کسی چیزی بپرسید ! بیننده باید بتواند براحتی در تمام بخش های سایت شما جولان دهد .
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
اما متاسفانه فردی که بخواد قالب واقعی فروشگاه واسش بزنم شاید هر سال هم یکی به تورم نخوره !
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران

اما باید بدانید که بجز توسعه دهندگان وب کس دیگیری به یادگیری این مهارت ها نیاز ندارد و اگر شغل شما توسعه وب نیست برای یادگیری این مهارت ها کار بیهوده ای انجام داده اید

 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران


:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
امکان خرید ساعت رولکس در افریقا
 
سینما  در کشورهایی مثل امریکا و هند، علاوه بر هنر بودن صنعت هم محسوب می شود و در اقتصاد کشورها نقش مهمی دارد
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
بعضی ها معتقدند که هندی ها ، برخی دیگر می گویند بابلی ها ، یونانی ها، مصری ها و .... اما به خوبی می دانیم که 5000 تا 6000 سال پیش تمدن های بزرگ در آسیای میانه و شمال آفریقا برای تکمیل تقویم خود و همچنین برای اندازه گیری زمان شروع به ساختن ساعت کردند.


حتی یه ثانیه هم میتونه سرنوشت یه نفر یا یه ملت رو تغییر بده و واقعا وقتی میگن وقت طلاست، با یه کم تفکر میشه به اهمیتش پی برد.
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
داستان شرکت رولکس و "هانس ویلسدورف"، بنیانگذار آن، به طور جدایی ناپذیری در هم تنیده شده است
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
. با این‌که، بسیاری مشتاقند در آن روز فقط نسل جدید فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ را ببینند، اما معرفی ساعت مچی هوشمند گلکسی Gear از ارزش و اولویت بیشتری برای سامسونگ برخورددار خواهد بود
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
ساعت یکی از قدیمی ترین اختراع بشر است

امکان خرید ساعت رولکس در ایران
در سنت  قدیمی هر  وسیله ای که  برای بیان فواصل زمانی به کار رود ولی فاقد صدا باشد را  به عنوان یک زمان نگار ( زمان شمار) می شناختند.
امکان خرید ساعت رولکس در ایران

کمپانی‌های کوچیک و بزرگی هستن که از دیرباز مشغول تولید ساعت‌های مچی مختلف هستن

رولکس در سال 1905 توسط "هانس ویلسدورف" و "آلفرد دیویس"، شوهر خواهر هانس، تاسیس شد.
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
از ناسا گرفته تا المپیک و تا جیمزباند، امگا لیاقت عنوان «ستاره‌ی ساعت ها» را دارد
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
ساعت شناسان و دیگر متخصصان، اصلاح ساعت مچی را  به معنی انحصاری یک دستگاه با مکانیسیمی برای اعلام فواصل زمان  به صورت شنیداری می شناسند  که این  دستگاه  از طریق نواختن یک زنگ ، آلات موسیقی و یا یک ناقوس فواصل زمانی را بیان  می کند.

 
 
اما به هرحال دارای محدودیت علمی بوده است و اینکه  به درخشش خورشید نیاز دارد ،

امکان خرید ساعت رولکس در ایران


:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خرید ساعت Movado در آذربایجان

همیشه دانستن چند نکته ساده اما اصولی، باعث می‌شود كه انتخاب‌های بجا و درستی  برای خرید ساعت داشته باشیم.
خرید ساعت Movado در ایران
درصورت اطمینان از کد با فروشنده به توافق برسید که درصورت عدم درج کد در پشت ساعت یا کوچک‌ترین اختلاف با عکس ساعت یا عملکرد، ساعت را مسترد خواهید کرد.

  معمولا ساعت های مچی که از بندهای پلاستیکی ساخته شده اند قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن تقریبا برای تمام افراد جامعه وجود دارد.
خرید ساعت Movado در ایران
شرکت "ژژلاکورتر " یکی از سازندگان قدیمی و مطرح ساعت در دنیا باریک ترین ساعت در دنیا را ساخته و به بازار عرضه کرد
خرید ساعت Movado در ایران
بند ساعت (BRACELET=WATCHBAND=STRAP): وسیله ای که قاب ساعت را به جایی وصل میکند (همان بند ساعت) جنس آن میتواند از فلز، چرم، پارچه و یا پلاستیک باشد.
خرید ساعت Movado در ایران
بعضی ها معتقدند که هندی ها ، برخی دیگر می گویند بابلی ها ، یونانی ها، مصری ها و .... اما به خوبی می دانیم که 5000 تا 6000 سال پیش تمدن های بزرگ در آسیای میانه و شمال آفریقا برای تکمیل تقویم خود و همچنین برای اندازه گیری زمان شروع به ساختن ساعت کردند.


کمپانی های ساعت مجموعا حدود 535 میلیون دلار در سال 2014 در امریکا هزینه‌ی تبلیغات کرده اند
خرید ساعت Movado در ایران
تمام مارك‌های معتبر، نام خود را حداقل دو بار روی ساعت حک می‌کنند
خرید ساعت Movado در ایران
بسیاری از برندهای لوکس مانند پتک فیلیپ و یا رولکس نه به خاطر امکانات آن چنانی بلکه به خاطر شهرت برند خود و لوکس بودنشان است که قیمت های چند ده میلیون تومانی دارند. اگر قصد خرید یک ساعت مچی مناسب دارید خیلی به فکر خرید برند نباشید و قیمت، زیبایی و دوام ساعت را مد نظر قرار دهید
خرید ساعت Movado در ایران
بر طبق آمار اعلام شده از سوی رسانه‌ی «کانتارKantar » که تبلیغات برندها را بر طبق محصولات تولید شده در کانال های رسانه ای می سنجد، هزینه‌ی تبلیغات در سال 2014 یک افزایش 8/7 درصدی نسبت به سال 2013 داشته است.
 
 
 
در ساخت ساعت  هم همانطور که گفته شد تا 5 سال کمپانی " پیاژه " صاحب این مقام بود و هم اکنون هم کمپانی های مشهور و صاحبنام در ساخت ساعت  نیز ،  حتی توان نزدیک شدن به این اعداد راهم ندارند
خرید ساعت Movado در ایران
قاب شیشه ای(SKELETON) : ساعتـی کـه کیـس شـفـاف داشـته و اجـزاء داخـلی آن از بـیـرون قابل مشاهده میباشد.
خرید ساعت Movado در ایران




:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از طریق اینترنت

ترس از جراحی یکی از دلایل عمل نکردن بینی می‌باشد.

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه
بررسی ها نشان می دهند استفاده ی مداوم از عینک باعث فرم گرفتن بینی می شود و بینی را به حالت غضروفی در می آورد.


البته جراحی در سنین بالا نیز شایع شده که دلیل اصلی آن مشکلات انحراف و پلیپ در بینی است.
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه
جراحی بینی از جمله جراحی‌های شایع در ایران است که متأسفانه روند رو به افزایش آن مشکلات زیادی در پی داشته است.
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه
البته تخصص بعضی پزشکان در زمینه بینی‌های گوشتی را هم نمی‌توان دست‌کم گرفت

اگر واقعا از ظاهر بینی‌تان ناراضی هستید می‌توانید با کار کردن روی دیگر نقاط بدن و ورزش کردن و رسیدن به وزن مناسب تاحدودی خودتان را راضی کنید و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید.

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

بسیاری از افراد به خاطر داشتن اعتماد به نفس پایین و زشت پنداری خود ، دست به عمل‌های زیبایی زیادی می‌زنند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند .
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

موهای‌تان را خیلی توی صورت نریزید تا بینی‌تان را پنهان کنید

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

زمانی که بینی عمل می شود معبر هوا تنگ می شود و فرد مجبور می شود مدام از دهان نفس بکشد و همین عاملی است که شخص دارای صدای تو دماغی شود و به خاطر مشکلات چسبندگی بینی باید به طور مداوم ترشحات بینی را بگیرند.
 
 
 
  تجربه نشان داده اکثر بیماران دوست ندارند بینی شان مصنوعی به نظر برسد

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

داشتن پوستی سالم و کوچک شدن بینی یکی از دغدغه های بسیاری از افراد است که امروزه برای رسیدن به این منظور روش های مختلفی را امتحان می کنند.

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

اگر روی بینی‌تان جوش‌های سرسیاه دارید با استفاده از چسب‌های مخصوص یا کرم‌های اسید میوه زیر نظر پزشک آنها را برطرف کنید تا بینی زیباتری داشته باشید.
 
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه



:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()